SZUKAJ W BLOGU

środa, 2 maja 2012

Radość nie tylko wiosenna

Nie wszyscy mają wolne w ten długi majowy — nie, zdecydowanie nie weekend — tydzień. Ktoś nie śpi, aby spać mógł ktoś. Nie narzekam, lubię swoją pracę. Poza tym, tyle mam wolnego i bez brania urlopu, że całkiem mi to wystarcza, żeby cieszyć się pogodą i otoczeniem, które z dnia nadzień coraz bardziej kwitnące.

Po pracy badania. Wyniki dobre, bardzo dobre bym powiedziała. Całkiem wbrew wstępnym badaniom, które sugerowały coś innego i wymusiły dokładniejsze diagnozowanie. Wszystkie inne troski poszły w kąt, dziś cieszę się tym jednym, nic innego się nie liczy :). Następna kontrola dopiero za pół roku.

Tak mi było radośnie jak wracałam, że postanowiłam uczcić tę radość i ruszyłam na polowanie :). A to efekty — zdjęcia jak najbardziej aktualne. Prawie tak świeżutkie jak wyjęte przed chwilą z piekarnika ciastka :).

Bzy już rozkwitły

...i kasztany też :)

3 komentarze:

  1. Same dobre nowiny tak piękne jak ten biały bez.W końcu Pan Bóg stary człowiek wie co robi.Pozdrawiam wiosennie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. A kwitnie już nie tylko biały, czeremcha za oknem już prawie przekwitła i teraz bzy pachną w sypialni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia.... Całuski :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...